sommar planer !

julle ska sova här inatt, vi har varit och spelat golf och jag har nya klubbor och de, riktigt riktigt najs :D

vi sitter och planerar vad vi ska hitta på i sommar för julle ska följa med oss på semester in sweeeeden, sweet :D
vi ska typ till liseberg och skara sommarland och sånt, haha jag och julle kommer göra gatorna farliga så passa er alla skara- bor specielt BERT KARLSSON !: D

huhu vad kul jag är, haha men vi ska iaf tttyp plaska runt och ha as kul !:)
det här ska vi åka dåådådå om jag vågar, och jag vet att typ 7-åringar vågar typ åka de menmen, julia ska va testkanin så :)









man kan väl säga så här, vi kommer ha en la god sommar ! : )



och det här är vad jag lyssnar på nnnuuu: nytt o fräscht som rixfm säger! ;)




Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska kommentera allla dina inlägg . ENJOY

jag vill också till.. dit ni ska :D

2010-06-02 @ 21:32:33
URL: http://joochhanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Fusk jag vill också åka dit.Ditt lilla lyllo

2010-06-03 @ 16:21:50
Postat av: Jag Issa

Dit vill jag ockåå<3

2010-06-03 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0