steeek dag !

åå vad jag älskar sommaren, en riktig stekig dag har det varit idag. Typ -25 grader i skuggan ? Som min kusin sa :
- varför ska man åka utomlands, när man kan vara i bollnäs och uppleva utlandsvärme.

riktigt smart, när man åker utomlands blir man bara bränd och våldtagen av nån skum gubbe. Här är allt frid och fröjd och man behöver inte frysa ihjäl heller. Iaf inte på sommaren ; )
Fast de som suger är att jag blir bränd här i sverige också. Världens sämsta pigment eller vad fan de nu heter, skit sur blir jag. Och så dom som kan ligga och sola i typ 12920832097 år och bli as bruna men inte nå bränd där inte nejnej. Men det här är väll bara i början av sommaren får jag hoppas innan jag har fått nå färg, sen blir de väll bättre och bättre + att solskydd typ inte funkar! AAA jag hatar att bli bränd. Men idag har jag iaf inte blivit nå bränd för jag suttit med en jävla T-shirt på axlarna. Ska jag gå runt så hela sommaren eller, NEJ TACK!

dagens diss är absolut mot solskydd som inte funkar!

imorgon väntar en bilresa på typ 8 timmar? Aa får väll överleva det också. Det är inte så hemskt, man har ju mobilen, min as bra brända cd, julles dator, aa det blir nog bra :)
Sen så är de ju inte lika långt som när vi åkte boden - skövde, det var jobbigt kan jag säga + när vi åkte mitt i natten, jag typ sov ingenting men julle snarka på ;D haha

Känns ganska tråkigt att resan är slut men ändå så saknar jag skitboden, som johanna säger. Har ju as mycket bilder så kommer typ få sitta i hundra år vid datorn imorn och överföra och sen in på bloggen och allt. Men aaja det måste jag ju:)

 




btv: Joona Sotaniemi är världens bästa i hela världen, as snäll är han !!! ;))))

Kommentarer
Postat av: johanannananna lindqvsiststsstst

ehehehehhheeheehehheehhe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0