en helt vanlig tisdag

blir ett litet sånt här nattinlägg, inte för att de är natt, men skit samma, just nu står tv på ett gammalt sex and the city avsnitt, haha när de bara är tråkiga saker på tv så måste man tager vad man haver som min mormor brukar säga, haha kan misstolkas tror jag ... ;)

idag har jag varit med fiskmåsen johanna, som ni kanske redan vet. Vi gjorde klart en header hon hade gjort, och snacka skit såklart. Såg på gamla klassfoton, kan säga såhär, de har gått utför med johannas utseénde de senaste åren, hahah nee men hon var söt när hon gick typ 6- års sen gick de utför. N u har de väll gått lite uppåt igen. HAHA nu har jag gjort lite statistik på johannas utseénde, eller stavas de så? Aa ni får acceptera att jag har föddes utan IQ.


jag ska lägga in bilderna från resan men jag årkar inte nu, gud vad bra kondis ( HAHA, kondis)  jag har :(

oo klockan är 00:00 , måste skynda mig att önska nåt, haha ni kan ju gissa vad det handlade om, jag önskade att jag o justin blev ihop och gifte oss :) Fan, nu kanske de inte slår in för att jag berättar de här till hela världen, och ja  alla läser min blogg. Fast vad oroar jag mig för? Det kommer ändå slå in :)

elins, martins tjej även känd som emil bj:s syrra, deras hund har fått valpar. 14 STYCKEN! :D Idag skulle jag o johanna dit och träffa dom, men de har typ bara gått nån vecka eller nåt och då har dom fortfarande stängda ögon och mamma är lite agressiv mot främlingar typ, och jag vill inte bli biten och dö. Men vi ska dit så snart som möjligt!

Och tack johanna för att du skämde ut mig totalt idag, på canis cafét -.- haha ! 



läkerol , johannas kamera, en vitamin dricka, nee kan inte bli mycket bättre :)



en liten dagens outfit hemma hos johanna :), världens fulaste kläder när hela garderoben ligger i tvätten från resan -.-   i bakgrunden sitter johanna och bråkar med hennes pappa i telefon, HAHA åå I love it ;)

nu ska jag se lite natthumor på existenz så jag blir glad.

GODNATT! inte för att jag ska sova, har typ vänt på dygnet, hur fan ska jag kunna gå upp imorgon på golf träning klockan 11 (!) ajdå..

åå nu börja 2 1/2 men, TACK GUD!



Kommentarer
Postat av: johanna lindqvist

hehhe varsegod , det var kul att skämma ut dig :D

vilken hemsk bild förresten ;ss

2010-06-30 @ 12:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0