världens tråkigaste dag

aa som ni fattar på rubriken så har jag haft bättre dagar än den här. Vi var ju med 7:orna o 8:orna och jag o johanna var i typ sämsta gruppen och aa, typ as tråkigt. Nu vill inte jag skriva nå mer om skoldan för jag blir bara deprimerad när jag skriver om den ;)

så nu är det heeeeeelg ! :D nu blev jag på bättre humör och om mindre än en vecka så har jag sommarlov! Shit vad najs. Sen när sommarn slutar så fyller man trettis som hanna säger så de kan nog inte bli nå mycket bättre :)
Nu till helgen, jag o julle ska åka till Mjöfjärden, de har typ stuga där, vi kommer hem imorgon på dagen och så, ska då gå på balen iaf !:)

julle tar med datorn så det blir kanske ett eller 2 inlägg



nu ska jag snart sitta i bilen och lyssna på min älsk :*





haha tyckte den här bilden var så söt !<3 tycker johanna ser lite efter ut, haha kokosnöten :D



ibland glömmer jag att lägga in den här, HAHA men nu kommer jag ihåg, gud vad duktig jag är

Kommentarer
Postat av: johannaananaanan

SUDDA FÖR MITT FEJS FÖRFAN

åhhhhhhhhhh vad jag var fuuuuuuuuuul.

2010-06-04 @ 18:29:37
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0