annas och min händelse idag!

a just det, jag ska skriva vad som hände mig och anna idag, haha kanske inte världens största grej men om man har skrivit att jag ska berätta så ska jag berätta ;)

vi cykla till skolan och vi var typ framme, på parkering på fria var vi. Vi cykla duktigt vid sidan av vägen på parkeringen, då kom en gubbe och körde typ rakt emot oss, och först trodde vi det var nån vi kände som skulle skoja * haha det skulle inte vart nåt kul skoj isf* men det var en jävla gubbe som var gaaaalen, sen när han väjde av just vid oss, börja han typ skrika och herja inne i den stackars lilla bilen, vi såg bara att hans läppar rördes som galningar, det kan bara betyda 2 saker, antingen så svärde han mot oss eller så lyssna han på finsk hårdrock...

Kommentarer
Postat av: blå typ igen :)

tror han var full finne ;D

2010-05-20 @ 16:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0