hiss & diss

tänkte köra lite hiss & diss för att jag har lust :)

  • Det varma väääääädret - gaahhh vad jag älskar de, de är att jue bara maj ? ;D
  • Justin Bieber - han kommer jue självklart vara en storstor hiss, finast är han :*
  • Snart sommarlov - oh my god, har en känsla av att sommarn 2010 kommer bli nåt specielt :)
  • Dollar vid skolan - HAHA! men erkänn de är riktigt najs, nästa år i 7:an får vi gå dit näääääär vi vill ! :D
  • Sommarkläder - hur skönt är de inte att bara ha typ ett linne och shorts, riktigt riktigt najs !

  • Nya spotify - asså vad är de, vissa låtar går jue typ inte att spela och ja, HÅLL ER TILL DE GAMLA SPOTIFY!
  • Pollen allergi - guuuud vad det är jobbigt, typ rinnig näsa och ögon som kliar och aah man blir galen ;)
  • Bilddagboken - njaaaa nu är jag less på det igen
  • Skolan i 7:an - vi kommer flytta ner en våning efter sommarn, njaa vet inte riktigt hur de kommer bli ;p
  • Lääääääxor - varför måste vi ha det nu veckorna innan somarn, SKIT I LÄXOR !


aajaa lite hiss & diss, fick ni allt, själv sitter jag nu och lyssnar igenom justins album My world 2.0 nu,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0