johanna myggbett gör inte ont...

jag börjar med Dagens Roligaste:

Jag: Johanna myggbett gör inte ont, dom kliar bara.
Johanna: Öhm jaa... asså.. aa jag vet..


haha ni som inte fattar har bra humor för vi har riktigteriktigt nästan skadligt dålig humor !:)

gaa typ as varmt ute, riktigt jobbigt att gå skola då lixsom + att vår skola inte har nå fönsterhantag så man kan öppna fönstren-.-

ikv ska min pappi till göteborg för att han ska springa göteborgsvarvet typ ;b shit tänk att springa 21 km, jag skulle typ dö efter en min ;P aaja vi får väl säga lycka till då, LYCKA TILL PAPPI :DD

för nån  min sen har jag skrivit ut nåra justin bilder som jag ska hänga upp i mitt rum, + att jag hitta nåra i en gammal julia tidning, riktigt riktigt najs!:D
imorgon blir de umeå, haha kanske man ser Foki eller nån, haha blir typ besviken om jag inte gör det... ps: då ska jag sno hennes nya dator! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

låter nicenice men tycker du kan köpa nått fint åt mig när du är där :DDDD

2010-05-20 @ 16:02:14
Postat av: chaba

ahahahahaha fan va skojsigt :D

2010-05-20 @ 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0