shopping tuuur

då har man kommit hem från en liten shopping tur här, SHIT vad mycket folk det var ute, typ känndes som man var i själva huvudstaden;)

letade efter Foki för att ta en smygbild och sen skulle jag lägga upp den men utan resultat, hon sitter säkert i hennes lägenhet och håller på med hennes nya dator, en sån som jag vill ha ...
aaaja jag köpte iaf lite saker så då fick jag sommarfeeling :)

en bikini, H&m en blååå vittt som finska flaggan, bara för att jag är 12,5 procent finne :D haha shit vad coolt asså :)
en as cool sommarhatt, H&M, som jag kommer ha på mig vartsomhelst nu ! :) haha mathilda sa att jag såg mystisk ut med min hatt och mina solbrillor, me like! :D
en orange bolero,veromoda, som jag ska ha imorgon på olivens komfirmation, och på skolavslutningen blir det nog.
leta skor som en galning men jag har världens dåligaste fötter, för stora för 36 men för små för 37, ååååhh man blir galen ! 

skulle lägga in bilder på dom men kan ju inte göra det i Umeå, kanske sen när man kommer hemhemhem

just nu ser jag på hockey, oh yess jag är faktisk riktigt intresserad av typ alla sporter, speciellt nu när jakob markström är med i hockeyn ;))

riktigt skönt när man kan gå runt i T-shirt o shorts, so Marre stile ;)



tro inte jag har glömt bort min justin, här får ni en jäkligt bra låt med han :D <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0