tårtaaaaaa

igår såg jag eurovision, tyskland vann, njaaa bra låt störig tjej ;) typ skrek hela tiden, HAHA njaa tyckte inte hon var nå bra.

heja på Turkiet som ni vet, de kom 2:a ni vet som man säger. 1:an förlora 2:an vann, annars tyckte jag om Frankrikes också :D riktig danslåt;) Azerbailjan eller hur det nu stavas var också bra.

Medan jag såg de såg jag Simpsons, the movie på 3:an, HAHA fan vad kul, satt och skratta för mig själv nåra 1000 gånger, har sett den en gång förut men jag kan se den hur många ggn till :)

spiderpig spiderpig does whatever a spiderpig does, nananna :)

idag är det då morsdag och jag gjorde en riktigt god tårta jag aldrig gjort förut som jag hitta receptet i en tidning :D

lite invecklad och tog år att göra, hann också med de igårkväll ;) fullt upp alltså, resultatet blev braa och mammi var glad :D haha det som var det viktigaste ;) här får ni bild på den:



haha såg inte så god ut då men den var det ! haha det står till mor på den ;P tänkte skriva mamma men glasyren tog typ slut :(
jordgubbstårta med vit choklad och marängbotten :D


lägger in en gaaaaaaaammal dagens outfit med mej o hanna, tyckte bilderna var somriga :D






söthanna :* och man älskar hennes brillor ;D




Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska kommentera allla dina inlägg . ENJOY



GOTT , eheheeheh

2010-06-02 @ 21:38:16
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0