kom som du inte är- dagen + en liten justin sång

imorgon är det "kom som du inte är"- dagen på skolan :)

haha tänkte först att vara justinbieber hatare men det är jue inte så lätt om man inte typ har en t-shirt där det står - jag gillar inte justin. Men det är jue klart jag inte har en sån ;D

sen har tänkt på en massa saker jag skulle kunna va men nu vet jag :DD

jag ska va en tjej med typ klänning och allt och snyggskor och sånt shit, för jag brukar jue lixom inte komma till skolan så ;) och typ så ska jag inte prata nånting utan bara sitta tyst som jag jue aldrig göra. Och då kommer min klass förstå vad tråkigt det skulle vara utan mitt surrande i klassen, HAHA!



spola till 0.35 om ni inte vill höra snacket ;) jag ÄLSKAR början ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0