Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.



- Jag är rädd för spöken.
- Jag är rädd för mycket, haha o.O.
- Jag ÄLSKAR att vara ensam hemma.
- Jag skriver dagbok, inte varje dag då men.
- I miss my brother who is in Asia.
- Jag kan spela piano.
- När jag var liten, så lyssnade jag bara på hiphop typ.
- Tycker oftast inte om svenska artister. FÖRUTOM OLLE
- Justin Bieber är mitt liv.
- Jag vill vara längre, mycke längre!
- Jag tycker den här spellistan är lixom bara bäst.
- Ibland skulle jag vilja byta skola till sanden.
- Min klass är bäst!
-Jag blir irriterad på folk som ska bry sig om att jag gillar Justin och blablabla, låt mig tycka de om jag vill!
- Jag skulle aldrig vilja bo i Sthlm eller nåt sånt!

ful bild och riktigt intressanta grejer, men så är de lixom!

Kommentarer
Postat av: emynordgren :)

fin blogg :)

2010-11-29 @ 21:09:19
URL: http://lifebyemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0