härligt!

Haha, när jag skrev inlägget igår så fick jag reda på att jag skulle vara klar på en kvart, och jag trodde jag hade typ 1 timme på mig så fick lite panik. Därför blev de ingen bild eller någonting. Kan iallafall säga att kvällen igår var riktigt härlig, trots att man var tvungen och stå ute och frysa mycket. Vi hade inte världens bästa platser, men de gick bra ändå. Måste se reprisen imorgon om man ser våran skylt, haha. Olle var BÄST som vanligt, har skrikit så har typ ont i halsen idag. Julle blev modell och ja, mycke kan hända på en kväll... ;) Jacob från vakna med thevoice håller ju i eftersnacket, så han var där. Å, stod typ en sekund ifrån han, världens coolaste jue. Min och Annas IDOl.

Idag har jag frysit ännu mer på stan, där jag säljde lotter, gick inte så bra... Å HATAR LOTTJÄVLARNA, INGEN VILL JU KÖPA! Gick sen och såg lite handboll med några fina, får se hur det blir ikv, kanske slutar med att jag sover hos Linnsann, eller att jag blir hemma. Imorgon är de FarsDag så var trevlig med eran farsa, ge honom en liten kram eller 2. Ni får nån bild sen när JulliieeeBulliieee har laggt upp dom, KYSS!



och ja, vi är 5-år :)


Kommentarer
Postat av: A

vi var så nära att få en bild me han :(:(:(:(:( sadface D: <3

2010-11-13 @ 16:40:32
URL: http://endastannaskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0