if you are what you say you are a SUPERSTAR

Hemmmaa nu, kul dag med qvinnan johanna. Imorgon blir de tråkig halv4 dag och sen träning. Ganskaa trött så ska gå och ha lite härlig skönhetssömn. Och de känns som om jag glömt bort nån läxa eller nåt, men jag tror inte de. Känns som att vi inte haft en läxa på typ flera veckor, väldigt skönt! Kan berätta om att mitt och johannas band " marias big butt" på guitar hero kommer gå långt.
Maria - Har alltid vetat att jag är född till att spela guitar.
Johanna - Själv är man inte född till att spela trummor..

Aja, vi är bäst ändå ;-)

Och känns som att jag lever i en liten " harry potter bubbla" haha sjukt Maria.. Går typ och tänker på de tjugofyrasju, a de är nog nå fel med mig. Har märkt att många inlägg har handlat om just mannen med stort H, men de är nog bara en liten fas jag går igenom nu, kommer nog gå över någon gång. Och sen när SISTA (:o) filmen kommer ut kommer jag bli helt GALEN igen, men de tar vi då.

Hejdå för idag!



och den här bilden togs typ i våras ? haha min sweetieess ;*




och jag var bara tvungen (A)

Kommentarer
Postat av: JOAHAHAHAHAHANANNA

HAHHAHAHHAHAHAAAHHAA FYFAN VAD HEMSK, jajajajajj ingen läser typ din blogg så skitsamma

2010-11-25 @ 22:49:33
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0