in love!

Å herregud, har nog nyss sett en av världens bästa filmer. Har nog blivit ett litet harry the man fan nu ;-) Skadar ju inte när Harry & Ron inte är så fula heller.. Haha maria. Aja, har gråtit / fått hjärtattack / skrattat (åt killen som satt över mig som skratta som ett djur) / blivit kär i skådespelarna typ :o Hmm, inte normalt. Men så jäkla bra film, och jag vet inte vad de folk som säger att den suger, då mår man lixom inte så bra tror jag. Dobby restinpiece sötis, varför var han tvungen att dö, Grät ju floder. Haha smart jag är som säger saker om filmen, OM NI INTE SETT DEN SÅ LÄS INTE, a just de, ni har ju redan. HIHI, maria vad busig du är, jo tack jag vet. Slutet var ju hemskt iaf, mer ska jag inte säga.

Härliga människor har man spenderat tiden med idag, tyvärr så förlora vi med några mål mot killarna idag, men de var många folk som inte var med så, äh - vi gjorde en bra match, förutom lite FÖR många klantarsel passningar. Men aja, taggad till helgen iaf! :-) I slutet blandade vi och spela, trevligt värre.

Sorry för uppdateringen, men har lixom inte varit hemma någonting idag, for på stan / åt på daggan med en massa / gick till björknäs / spela match / duscha / bio / hem. Oj, vad fint jag fick till de.

Nu taggar man en icke-skola-dag eller vi ska typ ha julpyssel med alla på skolan hela dan imorgon, YEES! Eller, aja. Bättre de än lektioner + att vi slutar tidigt. Vad ska jag göra imorgon? Jadu. Kom på att jag ska till Johanna imorgon, förjäkla kul! :D BÄST DAG IDAG!

vi hörs imorgon snyggingar



bääästttt ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0