ja, jag rimmar på, från underground nivå :)

Jag kunde inte vara med och spela idag, sjuuuk. Men dom som spela, spela jäkligt bra och vi vann 4/4 idag, totalt 5/7 vinster, helt okej! Var på stan jätte snabbt och kolla in loppisen, hoppas just DU var där och shoppa nåt. Sorgligt att se en massa av mina kläder, leksaker m.m vara till salu, haha.

Efter en snabb sväng förbi my little home ( och ja, jag tänkte på " my little ponny") så drog vi till luleå. Musikalen var väll sådär, Måns Zelmerlöv var ju nåt att se på och så var de nån söt kille från typ föurööarna (?) som inte kunde svenska typ, as gullig ! :D Åt hos julleee och ringde några busiga samtal, hihi. De blir nog inge skola för mig imorgon, har tyo feber, min hals döör och jag hostar som en gammelman. Nu ska jag gå och dricka nå varmt, håller på att frysa ihjäl!

Hörs! :-)



haha gulligt..

Kommentarer
Postat av: duvetnog ♥

hahahahhahahahahhahahaha du tycker sudd är bäst hhahhahahahahahah..



Maria du har sämst humor!

2010-12-02 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0