piece of cake

Bbk utklassa kroken, dom spela en jäkligt bra match! Kroken hade inte en chans, riktigt bra spelat tjejer. Efter matchen fick jag och ebba nå dampryck som vanligt. Haha förlåt om ni fick nå konstigt samtal med dolt nummer, de kan ha varit oss... Aja, gick till stan helt utan anledning (?) Så fick RullandeRoger komma och hämta oss. MyckeMys. Har suttit och sett tv som in i tusan nu, top model, ung och bortskämd, fotbolls-galan. Maria är magisk som kan se så mycke samtidigt, veryy cool. Tusen ögon vet ni! Bara jag som tycker Jean-Pierre som är med i ung och bortskämd + Paradise Hotel är jävligt snygg? Oh yes, haha. Fast Leo var ändå snyggast, grät typ när han åkte :'( Haha aja, Maria sluta prata om tv-program, ingen bryr sig!?! Eller jo, alla bryr sig men ändå. Nu ska jag bara se när min Zlatan vinner guldbollen, eller Gudbollen som jag kallar den. Aww zlatte-boiii ;) Såg ni hans straff igår igentligen, så jäkla snyggt. Hihhih.

Oj, kom på att jag leder idrotten imorgon, ajdå... Bäst att gå och tänka lite, MARIA SKA TÄNKA. Oj vilken kul humor jag har, verkligen. HEJDÅ!



bbk handboll ♥



HÄRLIG BILD,
jomen visst.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0