power

Sitter och har lite små mysigt sådär, sitter och tänker. Grattis Maria, för en gångs skull så tänker du! Nä men herregud, lyssnar på gammal musik. Och har en sak att säga, förra året, vi hade typ 1000 partylåtar att lyssna på som var så jäkla bra, som tiktok, sexy bitch, starstrukk tillexempel. Så de är de jag gör, sitter och lyssnar på P12 party musik, hihi. Kul liv man har, nu bara skriver jag av mig lite här, mår bara lite dåligt av den dåliga uppdateringen så försöker ge tillbaka lite nu ;) Och jag kan inte sluta tänka på bodaborg, ååå jag vill tillbaks, och klara av alla jävla banor och bli skrämd av Jocke, HAHAHA... Nä men , fyfan vad kul de var! MINNE FORLAJJF ♥

Ikväll har jag inge träning eller någonting, vi får se vad som kommer hända, kommer säkert sluta med att jag ser nån film och sitter och gråter för mig själv :( Så ni får gärna komma och hälsa på! Eller så kan ni skriva ett gulligt sms så blir jag glad ---> 0703832370. Har panik att jag bara sitter här när de är lov, måste hitta på nåt! Ska börja med att ringa mamma och fråga vart hon håller hus, JAG VILL HA MAT! Hihih, hejdå alla söta bloggläsare.



Och nej, jag och johanna är inte särskilt normala....




jag älskar er, 7 underbara,hemska,roliga,tråkiga,bästa åren med er, och 2 och ett halv kvar typ ! ;' HAHA JOCKE FICK VARA MED OCKSÅ ! ;) Och kan ju inte säga att jag var de vackraste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0