tjaaa!

Å vad sur jag blev, hade skrivit världens längsta inlägg och så ba , marias dator kan inte vara normal för en enda sekund så nu ska jag göra så att alla program slår av, ja gud vad bra! Nu är de ju bara att skriva om då...

Träningen gick väll bra, efter de så satt jag i soffan och såg på Robinsson / handboll och käka kladdkakan jag gjorde igår.

Mamma - Ska du verligen äta upp hela den där, de är ju som bara socker Maria.
Maria - Öhm, ja?!? Socker är bra.

Maria " tjockis " Nilsson är ute och jagar så var på eran vakt.

OHMYGOD, vad jag längtar till imorgon. Om ni sitter hemma och stirrar på era tv-apparater så kolla efter en vit skylt med texten Olle ♥. Då vet ni var jag och Julliieebulliee sitter, om ni är där och ser den, kom till oss! Haha, kommer bli förjäkla kul!
På lördag blir de att vara på stan klockan 11 och sälja lotter för handbollen, så kom och köp en liten lott. Sen blir de att gå och se på DM, nittiofyrorna spelar. Vi får se om de blir att sova med Linn och Ebba sen, skulle bli väldigt mysiiiiigt. Nu ska jag gå och hjälpa Martin slå Elin, hejdå!



2 söta b-rudar! ;'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0