" detta fucking fält måste fyllas i "

Varför snöar de? Varför fick jag och julle kriga i snö idag? Varför bor jag häruppe ? :'(
BLÄÄÄÄÄ, gillar inte snön och kylan kan jag säga, har frysit ihjäl ett antal gånger idag!

Efter skolan for jag och julle till Björns, vi skulle till skolan. Men vi hoppa av på heeelt fel busshållplats så vi fick kämpa , de slutade med att vi gick på ica björnen och köpte äckliga kärleksmums :( Tillsist kom vi fram till skolan (mamma jobbar där) och vi gjorde en skylt till fredag, Å VAD JAG LÄNGTAR. Det står Olle på skylten ♥ ! Olle Hedberg, IDOL PÅ FREDAG, GAAA!

Nu blir de snart lite mat och sen hitta på nå kul, kommer säkert sluta med att jag ser tv/datorn hela kvällen...



härlig bild, NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0