heart and soul

Har varit på stan idag med Johannaaaa, sen så träffa vi på Hanna, på daggann.
Hanna - Jag visste att ni antingen skulle vara på dagoberts, gallerian eller kioskbaren.
haha, sant...

Köpte inget, kanske för att jag typ inte hade nå pengar? Och på fredag är de fest och har ingen aning vad jag ska ha på mig, mycket smart Maria. Aja, hittar väll nåt. Kul kommer de bli iaf!
Lyssnar på musik och chillar, skönt med ingen träning eller nåt att stressa iväg till, känns som att kommer somna. Å de lät skönt.

Laddar hem de 2 senaste harry potter filmerna som jag och johanna och hanna typ ska se på söndag, så jag hinner se dom innan tisdag, då jag ska gå se harry potter och dödsrelikerna med mitt lag och p97, härligt! Haha bara jag som tycker harry potter filmerna är läskiga ? Och han Voldemort eller vad han nu heter, han har ju ingen näsa? Ser ju helt GALEN ut! Och han som bor i skogen, å han är ju så söt, ser ju ut som ett litet troll typ. Väldigt intressant att veta vad jag tycker om alla dom i harryyyy filmerna, visst är de ? ;-)

Nu går jag och gör något kul, tjadå!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0