mikrofonkåt

Yoyyoyoo Sean Banan här, inte. Bara samma gamla tråkiga Maria, tråkigt men sant. Aja back to reality som jag brukar säga, eller de brukar jag inte alls?
Idag var vi på soptippen, JÄTTE KUUUl, nä. Frös som fasiken ;s Luktade inte de mysigaste heller, men jag överlever ju sånt. Har varit ute som en och en annan uteliggare och gett lappar till mina finfina grannar i kvarteren på TG om att vi kommer ha loppis i helgen och sånt, duktigt maria, stolt över dig. Frös bara ihjäl igen, men de går barabra. Hade ett HarryP snack på skolan idag med några co0la, några blev sura för att vi snacka så mycket om sista filmen och dom hade inte sett den ännu, men då får man lixom skylla sig själv tycker jag, eller nåt.

Dunkar typ 70/80 tals musik och lever livet, a precis. Haha, tänk va härligt de var då, I want to be a hippiee, yee. Nuu ska jag baka och hitta grejer till loppisen, far i huset vill ta alla mina gamla mjukisdjur (skumt ord) och sälja, men de vägrar jag. Inte mina sötalillasmåsweetieegossiii djur, fast dom är ändå bara in i garderoben.. :( Fast skulle bli typ sur om någon liten snorunge skulle ta min goosiie för typ 10 kronor, nä dom är mina ! Fick nu reda på att PippiLångstrump firar 65 årig födelsedag idag, hurra till henne då.

A nu var de ett väldigt intressant inlägg om soptippar, harry p, pippi långiss och gosedjur, hejdå.



johanna är icke normal, nej.



daniel radcliffe ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0