we go, tear it down

Sitter och spelar lite ansiktsbok spel och har tråkigt :) Skolan var väll som vanligt, har duschat och ska väll gå och platta håret och fixa till ikv, fast de är ganska länge kvar men aja, de gör inget att vara klar lite tidigare. Vet inte om Hanna och Freddan ska komma hit och sen åka dit med dom? Hmm, lite snurrigt nu men de löser sig nog. Bara Mor min kan ta och komma någon gång.


Och idag fyller Martin år som vi fira innan han åkte, grattis till han! Gullig tröja man har på sig, hittade nån i min garderob som inte ens är min? Aja, skööön var den iaf. Fast ganska ful, men de skiter vi i för ingen ser ju mig, får jag hoppas. Dunkar lite musik så man kommer i stämning, haha kul när man är ensam.. Nu ska jag dra, tjadå! Fick nyss reda på att de blir pizza till middag, mm gott :D



aww, my little cuuuteee girl, MOA MOLIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0