wishlist, haha vad gulligt de lät !



Yes, detta önskar jag mig alltså i julklapp, vet att jag inte kommer få ALLT men " de kostar ju inte att önska " eller nåt sånt där heter de ju. Med justin bieber boken så menar jag inte bara den utan en massa posters och sånt kul önskar jag mig också, allt som har med han att göra vill jag ha ;-) Och  systemkameran så tog jag bara nån randon, men de vet jag redan att jag kommer få, eller vi ska ha en i familjen typ men jag kommer ju använda den mest.
+ Jag kommer ju få ett nytt rum nu sen, de blir nog efter jul någon gång, nu håller vi på att rensa mitt gamla rum, så de passade bra med en loppis i helgen kan jag säga, ja men iaf så möbler och sånt är ju också som "julklappar" kan man typ säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0