chhhhhhhhoooooooooooooooooooo

Ojdå, förlåt för uppdateringen! Kom hem lite små sent igår (inteeeeee) nä men, årkade inte. A om ni är intresserade vann vårat parti och jag blev statsminister , hihihohohoh. Bara för att jag är B-Ä-S-T, och vårat parti ofc!

Idag skolan halv4, sen var de träning. Men jag gick inte, haha busigt (Y) , har typ tusen läxor, som jag talat om och jag var tvungen att packa till lägret som jag drar till imorgon, för imorgon så far ma och pa till mormor i PAJALAAA, och då kommer de bli kaos här ;) Aja, vi får se hur detta slutar... + hade ingen skjuts. Så de blev inge träning men de tar jag igen imorgon och lördag!

Just nu ser jag Robinsson, lite konstigt att de börja sändas on thursdays? Kanske för att dom tappar tittare, DIE TV4 DIE! MOHAHAH!




( väntar på att julle lägger upp någon bild från redovisningen så nu får ni nå randooooooom )



HAHA! ful bild från H&Ms provrum, aja köpte den där tröjan för någon vecka sen(Y)

Blir nog att sova hos Feliciaaaa från lördag till söndag efter lägret, blir naaaajjjjjjjjsssss ! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0