skellefteå <3

Ska berätta lite nu vad jag hade för mig igår ;)

Vi var på skolan och åkte nån gång där vi 11:30, jag anna och johanna åkte i rullande rogers bil (Y) Vi chillade på stan och jag köpte en tröja från GinaTricot och en Justin Bieber - poster. Vi åt på max och tjockade oss, sen for vi upp till BodaBorg. En massa spöken sprang omkring och jag var livrädd, men efter ett tag när man hade träffat alla och typ lärt känna dom lite, var dom inte lika läskiga, huhu. Vi var där i flera timmar, och sen for vi hem. DE VAR SKIT KUL !

Bilder kommer, bara Julle lägger upp dom så.

Nu ska jag ta en dusch och sen hitta vad jag ska klä ut mig till ikv, kommer sova hos Ebba med en massa söta, så de blir as kul! Alltså inte världens bästa uppdatering, men ni överlever ju, får jag hoppas. Ni får se sen hur jag ser ut, haha, chingching.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0