chacha !

Härlig skoldag idag, spårade ut totalt kan jag tala om. Såg film på spanskan, dubbat till spanska. Haha helt sjukt lät de, men ibland kom något ord man kände igen, typ. Bara för att jag hatar allt dubbat, usch. Man vill ju höra deras " riktiga" röster, och nu märkte jag att jag har laddat hem CampRock 2, dubbat till Svenska, fan. Lyckad man är -.- Aja ska fortsätta med den sjuka skoldagen. Haha...
På rasten var de helt sjukt, alla sprang omkring och guitarhero guitarrer flög omkring och folk skrek. Haha det är bara att acceptera, fria emilia barn är ganska sjuka i huvvet. Ajaa we love it !

Skulle vara med Anna med H, alltså Hanna, men blev trött och slut, haha bra "skolkondition" man har, somna på soffan hemma (Y) Så de blev inget med det, näääää nu ska jag gå och dö :) Eller först tänkte jag vara med Ebba som ni vet men då kom jag på att jag redan hade bestämt med Hanna, så det sket sig. Fast är ju inte med någon nu så allt sket sig, hhiihii !



Haha hade lite små kul, i Martins apple dator, åååååå ge mig en nuuunununu! Skicka över dom till denna dator innan han skulle märka att jag lekte med den ;p

En Macccccc önskar jag mig över allt annat typ !!! Och mats som inte ens använder sin nå mycket -.- Ajaaa, har inte tid mer er längre puussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0