blablabla

Hej bloggen!

Asså åå jag hatar min blogg, jag hatar designen, jag hatar att jag inte har nån header, jag hatar att jag typ inte skriver ett piss här, jag hatar allt ! Blir förbannaaaadddd! Nu skrev jag ett gulligt sms till Hanna så kanske hon kan fixa nåt, hon är ju typ världens bästa så! Aja, nu ska jag sluta vara sur, vi har ju faktiskt festen imorgon, nu blev jag glad när jag tänkte på den !;) Jag ska bränna en cd till och sen har jag ett ton läxor att ta itu med, buhuuuuuuuuuuuuu :( Ajaa typ världens enklaste så, typ lite spanska glosor, engelska glosor, och sen ska jag ha en bild till svenskan, som man ska skriva ut från datorn. Men tänk på stackars Maria som inte har nå färg i skrivaren, aja den får bli ful och svart vitt, jag överlever nog...

Och så har jag ont i huvvudet också, efter att ha sprungit runt i typ 34235939 grader en september dag? Det har varit kallt heeeeeeela hösten men nu när vi ska vara ute och ha orientering på idrotten, nä då ska de vara as varmt. Just min tur de ... Vi drack vatten på kyrkogården, hoppas inte vattnet var förgiftat så vi dör, men gott var de iaf ;)

Näjjjj nu ska jag hitta på nåt annat än att sitta här, kanske ska börja fundera på att göra bort läxorna, nä förresten jag sitter ner och lyssnar musik och gör en grymmm platta !


Vi hörs när vi hörs hörni, och ha en g-g-g-grymmm kväll !


några bilder som aldrig visats :o




ensötlitenastapasta, en av valparna (LL) jag och johanna var barnvakt åt den, haha ;) och när vi hållt på med den i antal timmar så är den gaaaaaaaaaaaaaaaaaanska trött ;D



johanna är en krukväxt , och johanna jag var tvungen ;)



hahah i skara, och hjälmarna lukta svett ;s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0