boden cityyyyy

Tjo alla , var på stan en liten stund efter skolan idag, slutar tidigt på onsdagar och de är ett stort + ! Vi käka på dagoberts, haha pinsamt att beställa där, då man har gjort det 3 gånger på typ 1 vecka. Haha inte bra ;) Fast förjäkla goda är mackorna iaf! Jag och Johanna sprang runt på H&M som galningar, galet. Sen var de en geting på bussen som var galen :( Ikväll blir de nog bara att ta de lugnt, om jag inte tar mig ut och springa lite, ååå årkar inte. Fast måste typ, har ju inte rört mig på nu på ett tag för har ju varit sjuk och sen kom de typ tillbaka igen och allt ;s OCH PÅ FREDAG DRAR JAG TILL STHLM ! (L) En helg blir de där, skit najssss !



söta b-rudar





tjadåååå !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0