BRIST PÅ RUBRIK

Nu har alla åkt hem och nu är jag TREEEEEEEETTOOOOOOOOOOON, haha bara lite galen nu alltså.
Åååååhh vad skönt nu ska jag gå och sova, nejjuste har ju ett typ prov imorgon och inte pluggat ett skit, ajdåå... Hur fan kan dom ge en massa konstiga ord som handlar om demokrati och sånt shit och dom tror att jag ska lära mig de på en dag ,(DAGEN JAG FYLLER ÅR) ja du, får väll misslyckas totalt imorgon och skylla på mina bra bortförklaringar.

Hörni måste dra mig mot dom där jäkla orden så jag kan få veta ett ord iaf, VET NÅGON VAD TALMAN ELLER SUCCESIONSORDNINGEN BETYDER???? Och inte lite CAPS -LOCK KLUBBEN !!!

PusssS

Bilder kommer imorgon ;*

och nu är de 365 dagar tills man fyller fjortis, jaooo.



Och den här bilden togs idag,,,, Attans blev ju busted av tårtan, alla nu visste ju att jag hade en viss Justin på årets tårta, fasiken också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0