dåååååååålig uppdatering

Typ världens dåligaste uppdatering jag vet, är som att jag har en bloggpaus eller nåt. Fast de har jag inte, hinner bara inte. Och när jag är hemma och har tid, nä då sitter min brorsa och spelar nå jävla krigspel och jag får inte sitta. Haha åååå, men om 2 veckor så flyger han och helena till thailand och då blir de jag och min dator, så ni får hålla ut lite. Nu har jag och Micke gjort inbjudningarna till min o johannas fest, riktigt fina blev dom. Klassen får dom imorgon, gaaa längtar ihjäl mig till fredag, fast har mycke och hinna med, för de första vet jag inte vilka högtalare vi ska använda, vi måste till luleå och shoppa en massa grejer, vi ska hinna fixa "spök promenaden". Åååå guuuuuuuuuud, som ni ser har jag mycke att göra + att jag har läxor att göra också :/

Och nu vill Micke ha datorn igen så de är bäst att flytta sig -.-

Sen har jag inte hunnit lägga in bilderna heller, men kanske hinner ikväll, för Micke ska typ bort men då ska jag sitta och vika inbjudningar och så ska jag kanske ut och springa, guuuuuuuuuuuud hjälp mig!







gaaaaa ge mig  fredag nuuu !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0