sjuk

Sjuk sjuk sjuk, de var jag igår också, men skrev en massa andra inlägg så skrev aldrig de. Har träning nu snart, men kan ju inte vara med. Skulle ju typ dö om jag var med, efter träningen är de nå möte så då ska jag dra dit, hoppas jag inte smittar nån... Har alltså förskyldning, näsan är täppt som fan, så när jag pratar låter jag ganska roligt, hihi. Kan inte sitta nå mycke vid datorn för har feber, men mår ändå gaaaaaaanska bra, har ju drogat mig med ipren, typ 5 st, får man ta så många ? ;o Om jag dör av en överdos så är alla inbjudna till min begravning, just sooo you knoeeeee.

Jag har typ inte fått ett ända sms idag, VAD ÄR DE FOLK??? Har ni dött där ute i vildmarken äälllllääääääää, smsssssaaaa på 07038323700000, okej inte så många 0:or men de får ni väll räkna ut själv. Nu kanske en våldtäktsman kan få tag på mig, inte bra inte bra, ajaa får ta den smällen, hejdåååååååååå! :D



så där ser jag ut nu, förvandlas till en giraff jueeeeee, hejdååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0