spela mig på radion

Nu har jag laggt in lite myyyysig musik till mobilen ! Och sett alla musikvideor med Justin, man hör verkligen då också att hans röst har ändrats. Lyssna typ på one time och sen på sombody to love, herregud säger jag ! Och vi gillar "nya" rösten ännuuuu mer jue ! ;*

Här får ni en härlig låt:



Zacke feat Movitz - spela mig på radion.  Och jag har hört dom live när dom sjöng den, slå den ni ! Kolla in texten, ganska småkul faktiskt. Kanske därför dom sjunger så snabbt att man inte ska uppfatta allt dom sjunger, ( lite förbjudet kanske;) )

Sista för idag, vi hörs imorgon. Nu taggar vi coopertest för imorgon hörni ,nja känner inte för det. Vet inte om jag kan vara med ( ont i halsen ) , men jag vill typ klå förra tiden men vi får se :)


PUSS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0