thursdayyyy

Tjenixen bloggennn, Marreeeeee här.

Idag röjde vi på stan, gick och fråga partierna en massa saker, socialdemokraterna var lite galna, och norrbottenssjukvårdsparti hade gott godis (Y). Åt på dagoberts och myste på. Sen var de coopertest, men kunde inte springa. Så jag och Johanna gick "powerwalk", haha. Känns lite i benen nu kan jag säga. Sitter och undrar hur jag ska göra, kanske bra att jag tränar ikv för att tränat nåt innan sammandraget, eller så vilar jag upp mig till de, och är inte med idag? Hmmm, ska iaf dit, och titta på om jag inte är med då, mina ben känns som spagetti så nu känns de ju inte så härligt att träna, men vi får se. Nu har jag fått tilbaka bärbarisen så myser i sängen med den och lite bra musik, somnade framför tv tidigare, haha. Åå tänk att ha ett låååååååångt härligt sommarlov nu , mmmmmmm. Men så kommer de inte bli, nejnejnej. Nu ska jag snart käka lite mat.


kysssssss


Ingen bild, men ni överlever hoppas jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0