tjjjjjeniixen

Ååå Hanna är världens bästa, nu har jag ju min älskling på bloggen också. Ska väll få in en header snarast möjligt (och man gillar mitt vuxenspråk)

Hann inte skriva nånting igår, först var de skola, vi var ute i vildmarken och skulle kolla insekter och sånt, jag hittade världens finaste groda, Lars-Olov och Kalle hittade en gräshoppa som heter Wow-jocke, dom blev bästisar och jag och Anna skrev en låt om dom, hihi.

Sen efter skolan bromma jag hem och duscha och fixa mig, sen for vi till Gammelstad och fotade oss (familjen), herregud vi fick hoppa och studsa och fotofrafen blev sur över att jag inte ville le med tänderna, haha. Vi får väll hoppas att nån bild blev normal iaf. När de var klart åkte vi hem och blev typ panik, för skivorna jag hade bränt funkade inte, så vi var tvugna att köpa nya och bränna igen, och jag kan säga att de var lite stressigt.

Men de löste sig och sen kom jag till festen där johanna hade nästan fixat allt, och de var bara praaaaaa. Festen blev lyckad ändå om spökpromenaden kunde varit lite läskigare, haha ;) Vi dansa och sjöng som galningar, så nu får jag skylla mig själv, jag har så förbannat ont i halsen, kan knappt prata. Ajaa, sånt som händer. Så idag ska jag nog ta de lite lugnt "dagen efter" ;)

Vi tog bilder med Johannas systemkamera så när hon har skickat lite bilder eller nåt så kommer de upp här. Jag sitter i sovtröjan, kanske dags att gå och byta om eller vad säger ni?


OCH TACK TILL ALLA PRESENTER, NI ÄR BÄST ! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0