hellluuuuu !

Chaaaoo, jobbig skoldag, HATAR TISDAGAR ! Idrotten var ljuvlig, haha fys och styrke pass, aja, jag dog ju inte iaf. Sen var de bara att fara hem och på handbollsträning på björknäs, himla skönt att träna på ett tag nu, blev som ett litet uppehåll med min hosta och ont i halsen som vägra att ge sig. Kul och träffa b-rudarna igen. Hemma igen så var Elin och hennes kompis Johanna här och då så snacka vi om spöken och sånt. Fan vad rädda vi blev, och sen var jag ensam hemma innan mamma kom och jag var lite smårädd, haha ;)

Nu ser jag idol, och björnen/polisen sjöng nyss, Laila sa - Det var lite för mycket av det bra. Haha va ? ;o Ändå ganska coolt att han är från Boden, ingen annan som kommit så långt från Boden va, de är ju bra iaf. Och har nog inte sagt de, men jag och Julle ska åka och se Idol i Luleå, som typ alla kommer? Så alla co0la träffar man jue där :) 12 NOVEMBER!!! :DDDD Nu ska jag fortsätta se, vi hörs sen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0