vad är de för en dag ?

För exakt 13 år sen föddes jag, eller nån timme hit eller dit men förstör inte min grej nu ;) Lite småcoolt är de iaf. Snart kommer gäster och de kommer bli parteeeyy, haha njaa knappast men att äta justin bieber tårta känns ju inte helt fel ;) Fast vill ju inte äta upp han, känns ju dumt typ...

Ajaa, klassfoto idag, OHMAJJGADD, jag såg en liten skymt av mitt ensamma kort och de blev inte FINT!
Klasskortet får vi hoppas på att de inte blev helt fel, annars så går jag och tar självmord eller nåt..

Nu kan jag inte skriva mer, måste hjälpa mamma med toppingen till cupcakes, åå jag vet att det vattnas i era munnar, så kom på lite kalas ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0