1 APRIL

Idag har jag varit på vårdcentralen, jag hade inte halsfluss som tur var, men något har jag ju. Men ska vila och mysa hela helgen så får vi hoppas att jag mår bra till nästa vecka! Har ätit pizza till middag och ska fortsätta mysa på denna trevliga fredag kväll.

De är ju också 1 april idag, men ska inte försöka göra nå skoj för er, så ni vet, haha. JDB-bloggen skrev ju nåt om att dom skulle lägga ner bloggen, dum som jag är och så har jag ju inte haft kontakt med omvärlden de senaste dagarna så jag kom inte ihåg att de var 1 april. Så fick lite smått panik, haha. Sen kommentera ju alla och då kom jag ju på de, ja jag är en blondin fast i en brunetts kropp...


Nån snygg bild, eller snygg var den ju inte, men ni fattar får jag hoppas. Hahaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0