He stole my heart.. And won't give it back.



Tacka gudarnas skyar att weheartit finns.

Ska nu typ se någon film och sen sova. Har inget riktigt planerat för imorgon. Tänkte ju gå på stan idag men de var ju söndag och allt så palla inte. Så tänkte gå imorgon men alla är borta eller inte kan, och jag vill inte gå ensam och mobbad. Så får se om de blir av.

Är så van att skriva "ska se ett avsnitt OC och sen sova" men nu kan jag inte de längre.. :'( Eller de är klart jag kan men inte lika roligt, att se avsnitt man just har sett. De måste gå ett tag så jag har glömt bort lite ;) Behöver nog inte gå så länge för jag har världens dåligaste minne, fråga bara Linn. Haha!

Se yaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0