In my head there's only you now


Vilmas bild från idag, jag älskar dig Linnis! <3

Haft en grymt bra dag, och ett grymt bra lov! Som avslutas med att se på MammaMia med min kära mor + No plugg.

Idag så cyklade vi iallafall först till Björknäs och spela fotboll, och sen kom en massa andra. De var myycket kul! Sen drog jag Nils, Albin, Hampus och Linn till max och åt/drack (?) lyxshakesss, så underbaaaaart gott. Fick också en massa skrattanfall där, herregud kommer leva typ 10 år extra efter denna dag. For sen till TG och gjorde en massa roliga saker. For och åt och sen åkte vi tillbaka dit och snacka en massa, myyysss. Kom hem vid 20:30 och ja, har inte något annat att säga.

Sitter och oroar mig om hur jag kommer komma upp till skolan imorgon, herreguuuuuuuud. Kommer bokstavligen dö, men aja. De är ju faktiskt bara 5 veckor kvar av skolis, så de känns ändå helt ok. Kommer också ta ledigt nu på fredag för jag ska till Pajaaala, min mormor fyller faktiskt 90 hela år. Lite sorgligt att missa valborgs här hemma i Boden men aja, de kan ändå bli rätt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0