lessssss

ÅÅÅÅÅHHH, kommer aldrig få bli frisk känns de som. Varje gång jag sväljer så dör jag typ. Haha nä men min hals är inte och leka med, åsadjuijdsioåasdas. Har börjat göra ont på höger sida i halsen bara, och då är de rätt vanligt att man får ont i örat på den sidan också (haha de där lät fult) och nu har jag typ de också. Asså, serriöst jag årkar inge mer. JAG VILL VARA FRISK!
Har typ 0 blogglust när jag mår bajs, men jag har ändå inget annat att göra så de kommer säkert upp nå inlägg ikv. Kul att hela min helg kommer att gå till att ligga här, SUPER...

Har iallafall sett Wild Child och den var braaaaa. Har dreglat lite smått över Alex Pettyfer, som dom har skrivit typ 2 A4 blad i Frida, så suttit och läst deeet. Han är ju med i den här "I am number four" som har gått på bio nu typ. Måste se den!


snyyyygging!


Kommentarer
Postat av: johahannana

i never said that i start to look at oc today, i said that i fastnade i det hohihiha. förresten

jag hade också ont i högerhalsen innan jag fick öron inflammation och allt shit :-D hope it inte är samma, då får du ett helvete :-D puss heido

2011-04-02 @ 21:31:45
URL: http://joochhanna.blogg.se/
Postat av: johahannana

oooooch han på bilden var snygggg..

2011-04-02 @ 21:32:24
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0