Mitt hjärta blöder


bjussar lite på den där, haha..
Tyckte jag såg sjukt cool ut när jag drack oboy så var tvungen att ta bild på det, haha. Ser ut som om jag ska låtsas att de är chaiii latte eller nåt sånt moget, men nä. Icke sa Nicke.. :(


Imorgon kommer de bli helt crasy gissar jag iaf. Skola till halv4, sen ska Johanna typ till mig, pappa kommer inte göra middag till mig så får säkert koka ihop något eget, snäll familj man har. Aja, sen ska vi till en föräldraredovisning och jag ska vara "programledare" tillsammans med Jåååjjå och vi har inte tränat ett skit och har ingen aning om vad jag ska säga eller någonting. Och ja, sen på fredag morgon åker jag till mormor, så fattar inte när jag ska hinna packa och allt. Asså shiiiiiet. Så om ni har tur så får ni nå inlägg imorgon kväll, eller äh vi får väll se. Vi kommer iaf höras innan vi drar till Pajala där jag spenderar hela helgen. Aja, skriver imorgon, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0