SÅSPÄROOOOOOOOOON <3

Kul att man har över 100 inlägg på bloglovin för att man varit borta en helg..


ÅÅÅÅH, ni ska bara veta hur kul jag har haft. Typ bästa helgen på länge, på jätte länge. På typ.. MITT LIV. Haha okej, nä. Men har haft de grymt med en massa bbk:are.

Handbollen då (JAG KUNDE INTE SPELA NÅGONTING, om ni undra): Vi vann de första 2 gruppspelsmatcherna, sista var mot någontingköping, haha.. Iaf, vi spelade mycket bra. De var rätt så jämnt, men vi förlora med 2 bollar tror jag. Kan bortförklara med en massa, tillexempel att deras målvakt tog typ 2932082193 år på sig att hämta bollen bakom mål och sega som tusan. Men nä, de ska jag icke. De var en riktig tung förlust, för nästa dag skulle vi möta Lillpite-96. De komiska är att dom inte ens var själva lill-pite laget, dom var ett hopplock av bra spelare i Norrbotten. Alltså mer ett läns-lag. Men jaja, dom vann hela skiten, så grattis grattis. Killarna förlora i semi mot Brännan, som också vann.

Har haft så himla roligt, kan sitta och skriva om detta i 350 år. Haha... Bästa var nog när jag och Gloria blev inlåsta på toaletten med städerskan ute i rummet och röjde, HAHAH ASSÅ JAG DÖR. På bussen och på hotellrummen, asså. Sjukt kul! Haha, kan inte säga de på något annat sätt.

Har tagit en massa bilder med mobilen, speciellt på hemvägen. På alla söta som låg och sov, och OggeK som sög på fingrar, haha.. Dom kommer troligast imorgon :) Filmade mycket också.
Ska vara hemma imorgon, iaf halva dagen. Jag vet inte riktigt, är så grymt sliten. Och behöver ändå inte göra matteprovet så känns lite onödigt och komma till typ en lektion. Men kommer inte dyka upp dit 8:20 iaf. Ska nog sova snart, är trött som ett någonting. Sov på bussen med Nils till och från, men så fort jag var vaken gjorde jag av med all energi på en gång. Typiskt marre-styleee som Kissie skulle säga. Fast hon skulle ju säga Kissie-style, aja.

Sundsvall-Cup 2011 var SÅ JÄKLA KUL, och jag som inte ens spelade, haha.

Mobilupppladning på Faaacebook så därför kan ni få denna vackra bild. Den föreställer Nils arm med den vackra texten, jaa ni ser ju själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0