Summer feeeelings

Less på alla fejkade människor i denna väääääärld.
Men nä, ska inte vara ledsen, de finns ju faktiskt några underbart-bra också!

När jag kom hem så hade ena paketet från H&M kommit, blev lite sådär överglaaaaad, hihi. Har därför haft lite mini-sommar-tagg här, lyssna på partymusik och prova kläderna och drömde mig iväg till LK, haha. Lite sjuk är jag allt, men de är ju bara bra. Kommer bli en grym sommar, ååå kan inte vänta längre <3






(sista bilden) Bikinin satt bra, dock var klänningen lite av en besvikelse, den var längre än jag hade tänkt mig, men vi får se. Den kanske blir snyggare sen med linnet som ska vara där under och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0