Mysdag!

Frozen var grymt läskig/äcklig. Tyckte så synd om dom :( Haha, ett måste att se om ni inte har gjort de. Kommer typ  aldrig våga åka sittlift igen ;)

Har kommit hem från Julle nu, ikv ska vi hämta Martin från Kallax, skönt att ha han hemma nu efter mer än 1 halvår i Kosovo. Har försökt övertala papi att gå med mig på fotbollen, men han verkar inte så taggad. De blåser ju typ orkanvindar ute. Så de blir nog ingen fotboll idag iallafall.

Hörs senare!



Haha märkte att jag aldrig publicera det där ovanför. Hela eftermiddagen satt jag ute i solen och lyssna på grym musik, härligt värre. Najs att all snö på väran tomt är typ borta, coolish. Tror jag tillochmed fått lite färg i ansiktet, fast de kanske bara är jag som tycker så, aja. Är fortfarande blek som ett spöke.


haha chill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0