Supastaaaar







Haft en rätt så kul dag med mina underbara klasskompisar, måste erkänna att dom är rätt bra ändå!
Hela skoldagen gick åt att göra saker/träna på redovisningen, och jag tyckte de blev rätt bra ändå. Allt brukar som bli bra till slut, de är alltid lite kaos med våran klass men allt löser sig till slut. Haha, och de är ju mycket bra. Efter skolan for jag och några andra och åt på MAAAAX (måste dra ner på ätandet dääär, NU) sen for jag och Jååjå hem till mig och drog med en massa kläder till skolan, kul att gå runt i mammas gamla kavaj typ, haha. Har nu duschat och sådant, har också packat. Ska skriva nå tidsinställda inlägg så de inte blir helt dött, kanske inte världens bästa inlägg blir de, men de är ju bättre än inget! :-)


Kommentarer
Postat av: Jossiiii

sv: haha nä, det går typ inte! :d

2011-04-29 @ 07:55:10
URL: http://michaelasjosefin.blogg.se/
Postat av: ellen

haha, min och antons snygga x5000 :D

2011-04-29 @ 13:49:46
URL: http://enellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0