babababababababababababababa


Ursäkta för att jag inte uppdaterat något igår/idag. Igår bakade jag för klassen och sen gick jag på stan och marknaden med Julia. Blod på gallerian och allt, haha. Galet!
Var helt död igår kväll, såg pirates of the caribbean 3 och dregla lite över Orlando Bloom. Somnade sen med datorn i sängen, alla kläder på osv. HAHA, nog var jag lite trött...


Idag har jag myst på hemma med mor min, sen kom Johanna så jag var med henne och typ kolla i gamla skolkatalogen och sånt, mycket nöje! Bakade med Martin ikväll till min födelsedag på fredag, naiis!

Ursäkta för ett sånt här k-bry inlägg men bättre än inget.
Lovar att imorgon ska ni få bilder och en massa från kameran. Orkar inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0