Men han kommer aldrig mer tillbaks, för han flyger iväg som ett pappersflygplan.





Hittade kamerasladden också! 2 bilder från Björkliden och 2 random bildeeeer.
Har inte orkat blogga, har inte haft någon lust. Sen har jag knappt haft nått vettigt att skriva heller. Om 2 dagar fyller jag fjorton iallafall, äntligen! Känns som att jag varit tre-ton i evigheter. Blir nog basement på fredagkvällen också, härlig födelsedag! Sen ska jag nog ha nåt med några fina vänner helgen efter de, vi får se. Gruvar mig också till skolfotot, lyckas alltid visa min fulaste sida, hehe. Får väll hoppas på de bästa!

Blir aldrig less.
Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet
One Direction – What Makes You Beautiful
Ulrik Munther – Fake It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0