I never was smart with love, I let the bad ones in and the good ones go















Idag fick jag tillochmed kameran med mig, duktig tjej!

Återigen en väldigt fin kväll med fina vänner. Började med att se lite fotboll då BBK vann med 3-1. Dom avslutade med en grymt fin frispark av Sebastian som for rakt upp i krysset, nais! Sen har vi varit på Erikslund at Kalles place och sen farit mot TG. På vårt lilla hemliga ställe åkte vi longboard, jag och Johanna fick professionell hjälp av vårat crew. Nu är jag grymt sugen på att köpa en, de är så grymt kul!
Kvällen avslutades på max med en lyxshake. Mums!
Bara jag som aldrig blir less på Far East Movement – Like A G6? Haha, en legend som aldrig går ur tiden ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0