Boooom!


Dagen på gallerian var faktiskt rätt så kul! Även fast jag har skämt ut mig för hela Boden.. Man får väll ta och bjuda på sig själv antar jag, hehe. Har också insett hur mycket jag älskar mina fina klasskamrater. Eller, jag har inte insett de nu men de känns tusen gånger lättare att gå till skolan när man vet att man ska tillbringa dagarna med dom där knäppisarna :) Och snart far vi ju till Rågraven en snabbis, åå vad kul!

Ikväll har jag spelat alfabet med mamma Martin och Anna, känns som tusen år sen! Förutom då jag och Julia spela barn-alfabet för några veckor sedan... Martin tror han är ny alfabet kung och jag kom 3:a. De spårade och slutade med att jag hitta på egna ord och börja ljuga ihop att jag hade hört från tv eller något, haha.

Känner att jag är lite virrig just nu, kamerasladden är borta, min jacka har jag glömt i kansliet med busskort, börs och allt. Imorgon måste jag få tag på den! Har 1000 fryspåsar och newbody saker att sälja. Inte för att de har nåt med hur virrig jag är men de gör mig stressaaaaad, haha. Jaja, de gäller att hålla sig luuuugn.
Oj, vad långt de blev. Läs om inte har något liv, annars, låt bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0