En bild på mig + 15 ointressanta saker


- Jag fyller år om 23 dar! Äntligen.
- Utan musik skulle ju livet vara så.. tråkigt och onödigt.
- Jag har faktiskt börja gilla skräckfilmer mer och mer, bara man har nått/någon man kan gömma sig bakom, hehe.
- Maria Montazami är min förebild, hon är underbar. Hade en dröm att jag flyttade in i hennes hus och hon bjöd mig på ostbågar <3
- Jag tycker om att se på all sport som finns typ, fotboll, hockey, tennis, golf, handboll (såklart) och allt sånt där. De är ju super kul! Allt utom trav, förstår ingenting. Och hästarna måste heta så fula namn som typ "Starlight". Ska dom inte heta Pelle, Ruffsan (?) och sånt? Aja, nu spårar jaaag.
- Jag vill inte heta Maria...
- Jag är livrädd att jag ska ramla och typ dö när jag ska åka longboard. Jag kommer fälla många tårar, haha.. Men de är de värt!
- JAG VILL HA EN NY DESIGN, HEADER, ALLT!! Hjälp miiig
- Bytte nyss till "Maria Nilsson" på FB från "Maria Bieber Nilsson" Älskar han fortfarande såklart, men insåg att de såg lite väl töntigt ut, haha.
- Gud vad snyggt folk de finns i den här världen, dock finns de många fula också. HAHA
- Rihanna, Katy Perry, Beyoncé, Shakira och Jennifer Lopez är några av dom snyggaste på jorden, helt klart!
- Jag vill ha sommarlov och sommar året om <3
- Jag längtar tills jag står på något flak i någon lastbil och har just tagit studenten och gå helt crasy och fara genom staden!!! 5 år kvar..
- Om 15 år ser jag mig i Göteborg/Umeå eller vem vet? I USA? Med någon cool kille och kanske något barn, hihih.
- Jag tycker jag är lite allt för seriös på den här bloggen. Ni ska bara veta hur jag är annars, hehe. Men vill inte heller att detta ska vara helt galet för då skulle ingen orka läsa ;) Så jag får hålla de på en viss nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0